2012. október 29., hétfő

nem beszédes kedv -

-Régóta érzem, hogy nem jön ihlet és mindig csak elakadok vagy kitörlöm a bejegyzéseket félve írom le a gondolataim....
Régebben éjjel felkeltem és írtam, egy szóból másfél oldalas érzés hullámot, majd vissza feküdtem és reggel közzé tettem. Régebben hittem azt, hogy minden ember kívül kemény cukorból van, de belül eltud olvadni mint a negróban a belső finom része. Régen csak azt mondogattam magamnak minden meg fog változni, és evvel kell együtt éljek. Mikor rájöttem egy két dologra , nem váltam olyanná mint a negró belseje, vagy talán még is olyan vagyok legbelül, de ahhoz nagyon sokat kell erőlködjek, hogy kijöjjön belőlem a kemény cukor máz alól az a puha valami féle dolog. Volt akinek sikerült s hónapokig azt hittem boldog vagyok, s minden kis szón elmosolyodtam mikor eszembe jutottak az emlékek. Az emlékek csak addig cukor mázasak míg azzá teszed ! És onnan csak egy emberre lesz szükségem aki majd megmássza ezt a "falat" és akkor megint olyan lesz mint régen, mert érzem, hogy benne meg bízhatok.

Napokkal később, majd egy hét alatt...Olyan dolgok jöttek össze, hogy hitetlen kedve indultam neki, de nagy reményekkel, hogy ha másképp működik, másképp is fog össze jönni.
De szívem mélyén reméltem, hogy csak jó lesz a vége...De ha mégsem akkor megy tovább minden.
Egy csokis jeges kávé, egy 4 órai találkozás, 2 puszi, mekizés, sétálás, sok sok sok mosolygás, őszinte beszélgetés ( magamba azt mondogattam 5percenként, mióta vártam erre ,  de csak mosolyogtam titkolva ezt) süti, sétálás, margitszigeten felfedezés valami új dolgot, ami sikerült is így új emlék halmazzá vált megint a margitsziget. Aztán hazafelé út üvöltő zene, lefekvés, egy kedves sms.

Kicsit tündérmesének hangzik, de megtörtént, és minden embernek kívánok ilyet !
Ha ott van előtted, és hihetetlennek tűnik, akkor ő az ajánlom , hogy NE ENGEDD EL !
Mert olyan alkalmat hagysz ki amit sosem fogsz újra megkapni ezt garantálom .
További tanácsom csak az lenne, ne tégy olyat ami jó ötletnek tűnik de hülyeségnek mondják mások, csak élvezd és és élvezd ! Ne gondolkodj rajta, mert tudod amin gondolkodni kell az már rossz ! (:

  • Csak is  É L V E Z D

Nincsenek megjegyzések: